Saturday, August 27, 2011

Happy Eid Mubarak :]

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatu ...
Sedar tak sedar kita sudah hampir dengan Syawal dan Ramdhan kian pergi . dah penoh ke amalan korang2 dalam bulan puasa ni , harap2 penoh la ye . so , dah nak raya ni , dah cukup ke kelengkapan raya tu ? rumah dah lawa/cantik/nice/perfect dah ? ahahaha , kalau belum , LAKUKAN DENGAN SEGERA .. ahaha .. aku ada sikit pantun raya kat korang2 .. dengar ...

ehem2

PUASA PENOH
BERAT TURUN
TAMAT TEMPOH
MAKAN PULUN

MALAM RAYA
MERCUN POW
PAGI RAYA
KENA POW

KETUPAT RENDANG
SOTO LEMANG
RUMAH TERBUKA
JEMPUT SAYA ==' (macam tak kena ja) :D

BAJU MELAYU
TAHUN LEPAS
E-KAD UNTUK YOU
TULUS IKHLAS

CEGITU CEGINI AWAK SUKE
AWAK SUKE KITE TAK SUKE
ESOK LUSE HARI RAYE
SAMA2 BERSUKA RIA

WA CAKAP LU WA TAK TAU
TAPI WA TIPU SAMA LU
RAYA JANGAN BUAT TAK TAU
ANGPAU ADA BAGI WA DULU :D

Ahahaha , macam2 idea kat kepala otak ni . sikit2 dah le .. :D , ok . Aku susun 10 jari memohon maaf dekat family aku , membe2 aku dan sys2 aku .. MOHON MAAF DARI HUJUNG RAMBUT "SPIKE NI" HINGGA BAWAH KUKU KAKI NI ... harap diampun ..
SAMBUT RAYA DENGAN FAMILY BAIK2 :D ... Assalamualaikum . Peace Yaw !!!