Tuesday, August 9, 2011

TRIAL PMR : BAHASA MELAYU I DAN II

Assalamualaikum yaww !! ape di atas ape di atas ??? ada baik ka kawan ... ? walao , pejam celik pekam celik pejam celik , dah nak sembilan hari kita puasa , so far so good . alhamdulilah aku tak tinggal puasa . sebab aku dah berNIAT nak puasa penoh kann .. hahaha , eh3 , ape tajok post ni ??? haaa , yang tu aku nak cerita today . ouiseyh ! manyak liteh ho harini .
Awal2 pagi , kena dengar bla3 kat perhimpunan , pastu p dewan , duduk kat kerusi , tenung buku , HAFALL !! KEBAS BoNtOt !!! .... Kertas I makes me feel worried about my results . whether bad or good . i hope i got a good results . sebab , soalan pertama pon dah terNGANGA nak jawab .. waduh!!
Kertas II , TERBAEK !!! senang ! nasib baik bace buku mase ade waktu tu ... naseb baik masok ... kertas II ni , markah aku target high sikit . ... so , aku harap , ape yang aku target ni , dapat membuahkan hasil ... aminnn ...
so , kertas BM dah THE END , tomorrow , kertas BI n SEJARAH plak .... woo ... nak tau bole buat tak bole buat ... tunggu ar esok .. ahahaha ... ok , enjoy la dengan cerite ni ye .. dah , P STUDY !!! ahahha .. chiau !! PEACE YAWW !!!