Wednesday, August 17, 2011

TRIAL PMR : MATHEMATICS I II , GEOGRAFI DAN KEMAHIRAN HIDUP

Assalamualaikum , waduh2 , dah hari apa ni ? la , hari rabu dah eh , wah , sorry guys , lupe nak update pasal trial maths dengan ape yang ade kat tajuk post ni ... L.U.P.A !! >:( ... takpa3 , aku cerita harini ok ..

15 Ogos 2011-Trial Mathematics
AHAHA , Maths kertas i aku rasa susah nak dapat marks , sebab , banyak soalan senang dan aku tengah blur ... hoho .. walaupun boleh pakai kalkulator , tapi aku tetap tak paham soalan ... ape punya orang la aku niy ????
HEHEHE , paper ii plak , aku rasa boleh score , INSYAALLAH .. soalan senang , aku nak jawab pun senang .. tapi aku ada tinggal 2 soalan , CONSTRUCT2 dengan nak buat LOCUS ... habes2 exam , try tanya membe2 , membe2 cakap senang .. aku tak paham betol la ? macamana diorang boleh buat aku tak boleh buat ? sebab aku tak study ... HAHAHA .. habes cerita MATHEMATICS

16 Ogos 2011-Trial Geo n KH(Kemahiran Teknikal)
Woo , sebelum exam start , aku study macam mana nak kira , hafal2 , macam mana nak kira padi(exam geo) , nasib baik apa yang aku study ni , keluar . geram jugak ar aku , sebab , ada yang aku hafal tapi tak keluar .. hmmm .... takpe3 , tu yang dipanggilkan , "SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN" .. hahaha
Kemahiran Hidup(KT) .... hem , aku rasa takpayah sembang panjang lebar kat cerita ni ... sebab , KH aku tak study langsung . aku just nak taw macam mana nak kira2 ja .. nasib baik boleh buat , so , 70+ memang ada dalam tangan ...

SO , aku harap , results trial aku , MEMUASKAN aku ... sebab , study study dah ... kalau kurang memuaskan , aku kena UPGRADE lagi arh kan ... hahaha , cakap lebih plak aku niyh . pepe hal , TRIAL I SUDAH HABIS BRO , GUA MAW TUNGGO TRIAL II PLAK ... hahaha ...
k , sampai ni jelah ye cerita aku ... maw tido dulu , babai .. PEACE NO WAR YAWW !!!! ^^