Thursday, August 11, 2011

TRIAL PMR : SCIENCE

Assalamualaikum ... today is science examination .... =='

whoa ! siapa cakap sains susah .. wahahaha ! bagi aku , sains paper I senang dapat markah sebab soalan senang gila . soalan masok kebanyakan form 1 n 2 . dah 4 hari exam , soalan sume masok form 1 n form 2 je . form 3 punya soalan kureng sikit . so , bace la buku yang form 1 n form 2 punya banyak2 .. hahaha
sains paper II , quit simple . tapi ada juga susah dia ... mai tang soalan kira2 , aku BLANK terus ...
whoa ! susah kot ... ahaha , pepe hal pun , jawapan aku kebanyak nye bercampur ... ada inggris , ada malay .
esok5 , esok exam Pendidikan Islam . favourite aku . harap2 , semua soalan aku boleh buat .. hahaha ... ok , nak gerak dulu , nak baca buku teks form 1 sampai form 3 . tebal tak tebal lain cerita , yang penting "A" . ok , chiau . babai . PEACE YAW !!! ^^