Tuesday, October 11, 2011

NO MORE CANDIDATE !!!!

ahahaha , dengan ini , dengan rasminya diumumkan , bahawasanya , AKU BEBAS DARI CALON PMR !!!
jyeeaahhhh !!! FREEDOM ,,, FREEDOM ... ahahaha ... harini , 11-10-2011 , calon2 PMR menarik lafas lega , sebab , HILANG BEBAN belajar slema 10 bulan ... ahahaha , dah habeh exam , FREEDOM la kan , tunggu bapak lagiikk ... ahahaha . so , what's your plan guyss ??? ha , ape  ??? oouuhhh , k3 . best3 . aku , aku nak keja ... cari keja , cari duit . beli tu , beli ni ... ahahaha ... nak simpan banyak2 , nk trade-in phone IPHONE5 . puiiihh !!! , abah ko nak iPhone5 yang beribu tu .. ahahahaha ... aku rasa bebas gile lepas habeh PMR ni , lepas ni , tak tengok dah BUKU , BUKU , BUKU ... ahahahaha ... simpan , bagi kat adik seterusnya untuk amik PMR .. hahahaha ... ok guys , gua maw chau sin chi ... ahahaha  . enjoy your days guys .. bubye ... PEACE YAWW ^_^