Thursday, December 29, 2011

Najmi a.k.a Mariono Thinboy be a Child

Assalamualaikum ... Sihat tak ? *always say sihat tak sihat tak , bukan ada orang jawab pun* . KAN ?! . :D . Dah . Straight , so , how come aku nak jadi seorang yang matang sedang kan aku punya perangai macam budak2 ? SUCKS =,=' . Memang senang bagi diorang yang sudah faham apa itu MATANG/MATURED . but not for me at all . because i am not ready yet . FULL STOP ! . 2012 dah nak sampai , so maybe ramai dah tanam kan azam kan , yeah i know , sebab aku geng NUJUM PAK BELALANG , aku NUJUM PAK ALI . :D . pasal azam , aku cerita kat post lain ok .

Mohd Najmi TIDAK LAGI MENYEBARKAN POST YANG DITULIS OLEHNYA DI MANA2 LAMAN SESAWANG . so , sapa ada blog ja tau apa aku post , apa yang aku buat , apa yang aku rasa and apa yang aku pendam kan . :D . ok . Takpa , baru belajar jadi matang . ARGH ! , takdak makna nya matang2 . Mohd Najmi punya perangai macam Mr.Bean and Saiful Apek ! :D . bagi diorang yang kenal aku , itu lah gelaran aku bagi diorang . I Don't Mind >.< . Ahahahaha . Emm , ape lagi nak tulis . Ha , cuti dah nak habes , beli dah ke perkakas sekolah , belidah , good . aku , beli dah , Alhamdulilah suma ada . :D . Dah , habes , kita jumpa di post aku yang akan datang , about 2012 azam ! . ok . chau . Peace Yawr ! <3
<3 Capital F .