Tuesday, January 24, 2012

Belajar Main Gitar

Assalamualaikum kengkawan ... how's your days ? how's your cuti ? great , terbaaeekkk ! THUMBS UP ...
Rini nak cerita pasal .... ha , ha , ha , ape tu .... "BELAJAR MAIN GITAR" , ahahahahahaha . yes , i am ... tetibe terdetik dekat kepala hotak ni nak main gitar ...
Opinion aku satu ja , nak cover lagu2 mat salleh ... sebab , aku baru nak belajar kan . FYI , aku tak cari lagi kelas2 muzik mana2 ... malas ... :D , kalau petang tu tkpa lah , ni kena kalau , malam ..... tak sempat buat homework kang , susah ==' ...hahahaha ....
Persoalan , mana mai tetiba aku nak belajar main gitar ? hahahaha , IT'S NATURAL . tengok orang main gitar ni macam senang ... takpa3 , kita try dulu , then mau tau senang tak senang ... XD ... aku try dulu , beberapa lagu yang aku boleh pick-up , then main pelan2 . dah lancar , nak buat account YouTube ... letak .... wuuuuuu . kalau sekarang orang suka dengar lagu Najwa Latif-Cinta Muka Buku/Carta Hati , right .... ni dia , laki menya , NAJMI KHALID in da house ! hahahaha ...
Sekarang , mak ayah suruh simpan duit . ayah nak cari gitar , um , classical guitar kat , hahaha , mana boleh gitau . janji dapat gitar ... bila dapat gitar , aku nak cari sumber2 yang boleh digunapakai dalam Internet ni or aku ada sorang teacher school rendah , minta dia ajar .. doa2 kan , aku boleh main gitar dengan lancar yah ?
One more thing , aku nak belajar main lagu "HAPPY BIRTHDAY" dulu , then , nyanyi kat orang2 yang aku ingat birthday nya ... budak2 fb pun aku ada ingat , ada tak . I'm SOrry guys <3 .
okay , hope my angan2 , jadi reality . hahaha . bye2 . Peace Yawr !! ^_^v ...