Friday, January 13, 2012

Spots + Pimples = Spimples !

Assalamualaikum . rini aku suka sangat . bukan takat harini ja , hari2 aku happy *letak tangan kat bahu , mata ke atas , bunyi , eerrgh* . tengok tajuk kat atas . TENGOK SENDIRI ! muka aku dah mula naik JERAWAT , BINTIK2 , hitam putih suma ada , macam ...... ergh ! , woi , muka handsome , ada bintik2 , parut whatever , pelik tau dak . (isi bakul angkat sendiri) . :'( . aku tak tahan ar . hari2 dok garu2 ! bebai tau ! sialan ! AKU NAK KAU HILANG WAHAI BINTIK2 HITAM + JERAWAT2 ku tersayang . aku dah boh macam2 minyak , ubat , cleaner bagi kau hilang , bukan makin hilang , makin naik . **** betul . malu aku diejek sahabat2 . macam mana nak outting kalau muka macam ni , mampos ! macam mana kalau jalan2 penang , nampak MISS.F , IM DIE !
I'm suffer now your ^$&^%^&%^$(*^%##$!%()& ! I did not want to bear this burden ! gatallll !
:'( . dah la , malas nak tulis panjang2 , tangan dok garu , dok tulis , jahanam terus muka aku . bye2 ! Peace Yawr ! >;( .
p/s : jaga muka korang elok-elok .
p/s : keep your face clean <3