Tuesday, May 22, 2012

Last Paper XD

Assalamualaikum , atokkk oh atookk :) ngeeee , sapa tau sapa tau ? kompom ramai yang tau kan :D

LAST PAY PUR LAST PAY PUR LAST PAY PUR ! XD ... haaaa , johan tak johan tak ? :D
yay , dua minggu gak lah exam PPT . and results nya , semua senang . tapi aku ja yang membuat kan ia jadi susah , haaa tengok , BAKU sikit :D ehehehehe . antara yang susah , sejarah of course , sc bab 4 and tadi , exam Sains Pertanian . actually tak susah pun , aku ja , kurang membaca and kurang menghafal . kalau buat semua tu , pergh , I Am Number One . PTUIHHHH ! hehehehehe . besok exam last dekat sekolah aku , and khamis ada lagi exam , tapi tak ambil . exam ICTL . ngeee . so , kami C U T I A W A L ! hahahahahahah !

ok ar , nak pi lukis2 untuk Pendidikan Seni Visual untuk esok . lukis , urm , "dua orang remaja sedang memancing di sebuah tasik yang dikelilingi oleh pokok-pokok besar yang berlatar belakangkan bukit bukau . Kelihatan riak air kesan rentapan ikan yang telah termakan umpan" , haaaaa , acano tu , cemmano tuh ??? HEHEHEHE . tunggu dan lihat je lah . kalau aku , aku share dalam facebook nehhh ^_^ .
okay , wish me luck . take care ., buh-bye ! Peace Yawr ! ^_^Y