Sunday, June 24, 2012

luahan hati budak gila sewel II

assalamualaikum ...

kemain seronok aku tengok , member2 lama , dok tangkap2 gambar , sana sini sinun , dengan kengkawan , dengan junior senior , dengan cikgu2 :') aku dekat sini , admit , memang terasa sedih , sedih tak dapat join Hari Kejohanan Sukan Tahunan 2012 kali ke-7 tak silap aku , dekat Bandar Tasek Mutiara :'( aku mang sedih gila babas tengok gambar2 korang . ada yang sporting2 , ada yang malu2 , ada yang cover macho , cover handsome , cover comel semua ada kat korang :') tapi tulah , nasib tak berpihak kepada aku untuk join hangpa tahun ni . entah lah . maybe ada hikmah kenapa jaid ceni kan , Wallahualam lah , Hanya Tuhan Saja Tahu semua benda . ku berserah je lah :')

wahhh , kemain hebat tahun ni :') dengan Ironman , Spongebob , Ninja Turtle and Doraemon pun ada , hehehe . actually , before pindah , aku tau dah tema sukan untuk tahun ni , Tema Kartun :') . macam2 idea nak bagi kat cikgu , yelah PENGERUSI kan time tuh . so , bile dah tau nak pindah , aku just keep my mouth shut je lah . aku boleh buat apa , layan je lah kan :') . lepas2 pindah , usha portal sekolah , ada yang dah buat sukaneka , dalam gambar tu plak , ada banyak gambar kawan2 , senior2 , junior2 , cikgu kesayangan :') , tapi tulah , aku hanya boleh tengok jelah , tak boleh buat apa2 . just tengok gambar , and cakap sorang2 :') itulah aku :)

tak lama lagi , sekolah nak buat sukan ke-24 tak silap aku pagi tadi dengar pengumuman , hurm , mesti tak sama dengan yang lama kan . mesti apa , mang tak sama lah kawannnnn :'( duduk sini , latihan umah sukan pun tak penah pegi , koko , apatah lagi :'/ so , duduk sini hanya luangkan waktu aku di sekolah with new classmate , apit , paan , luqman , nami , harith , man , wan , aiman , akmal , tun , ain , intan , mira , soon lee . yang ni ja yang aku sembang2 pun . :') syukur apa yang ada daripada takda langsung :') aku banyak luangkan waktu dengan mak , abah , along , dekwan , wawa dekat rumah :') yang ni gila babas syukur lah kan :D mak and along banyak motivate , and aku ja , macam curah air ke daun keladi , KETEGAQ . tamau dengaq kata , tamau trima kenyataan hang dah pindah . MANGKAQ UBI MENYA NAJMI ! >.< stay sini , boypren along sering kali jenguk2 dia , i wonder , if he be my abang ipar , MAYBE , bawa adik ipar dia ni gi jalan2 gak kan , at least tak boring duduk rumah :D

haa , so overall , rasa2 macam , dah , boleh kott , biasa kan diri kat sini . boleh kot , faham perasaan kawan2 dekat sini macam mana . Insyaallah lah :') . and , aku betul2 berharap , agar kawan2 aku di Bandar Tasek Mutiara sana , tak lupa kan seorang Hamba Allah yang bernama Najmi Abdul Khalid a.k.a Thinboy (Mario Mariono) disini . sebab Bandar Tasek Mutiara , KAU MUZIK DIHATI <3 assalamualaikum , kbye . thanks for reading , PEACE YARW ! (",)v