Thursday, June 14, 2012

luahan hati seorang budak gila sewel

assalamualaikum :)

weh , aku bosan lah duduk sini ! bosan sangat ... :( teramat bosan . kenapa aku tak macam dekat Bandar Tasek Mutiara ae ? kat BTM dulu , aku suka kacau orang , aku suka kacau junior2 aku , aku suka cari pasai dengan orang yang aku kenal and rapat dengan aku , orang tau perangai aku nakal kat sekolah , suka ronda dengan kawan2 , suka melawak dengan cikgu2 , kawan2 suka cari aku time depa boring and nak ajak ronda , aku suka hantaq member2 gi sekolah time depa minta tolong , kadang2 dengan mak bapa dorang pun kalau boleh bergurau , aku bergurau :( kenapa semua tu tak boleh buat kat sini ??? :'( memang aku baru kat sini , aku mengaku memang aku baru , aku tak puas hati ar sekarang :'(

duduk sini , aku just ada kawan2 kelas , naseb baik lah , ada gak lah yang sporting beberapa orang , takdak line , nak mesej pun kadang2 agak sakit hati , kedai jauh , sekolah jauh and aku kesian kat ayah yang ulang alik amek aku and kakak aku , aku jadi pendiam , aku tak sporting , aku tak happening :'( aku just stay kat rumah ja 24 jam . kadang keluar untuk beli barang2 mak suoh beli , pegi amek adik balek sekolah , tu je . takde pegi ronda ka , lepak ka , apa ka , mang tadak :'( aku nak kehidupan aku kat BTM , aku tamau stay Kedah :'( bukan sebab kena sekolah hari ahad ka , bukan , memang tanak stay kedah . :'(

aku dah tadak sapa dah :( . dulu boleh lah , ada member , gf , adik angkat , kak angkat , abang angkat ja tadak . la duduk sini , K O S O N G , i have nothing ! NoThInG :'( tapi aku masih boleh thankful , sebab HANYA ADA KAWAN SEKELAS ja . yang tu ja boleh membanggakan aku :'( tapi suasana kat kelas sekarang , tak sama dengan kelas dulu :'( meh nak cerita , dekat kelas dulu , aku suka gurau dengan cikgu , cari pasai dengan classmate , suka buat kacau , menggila , melalak , nakal . mang standard ar kan , pastu , tak lari daripada gelaran Ketua Tingkatan (Monitor) , suka pi kelas sebelah menyebelah cari pasal , sembang2 , suka tolong member2 yang taktau buat apa2 latihan , suka buat lawak dekat kelas :'( tapi bila mai sini , serious , aku jadi pendiam , feel awkward bila segila-gila aku , boleh jadi pendiam dari first kelas , sampai balek rumah . balik ja lah boleh sembang , tu pun dengan kakak . kak pun tahun ni last sekolah , lau dia habes sekolah , aku nak duduk dengan sapa , Wallahualam :'( . kelas sekarang , aku banyak diam , termenung , usha sekeliling , berangan , teringat kat BTM manjang  , tidur , nyanyi pelan2 :'(

sampai classmate aku berapa kali dok cakap , "weh , awat hg diam , awat hang diam , awat hang diam , hang tak sihat ka , sakit ka" dok ulang benda yang sama ja :'( so takmau hipokrit , aku cari macam2 alasan untuk cover :'( masuk bab study plak , study ok , cuma kat sini , science dengan maths dorang dalam BM . aku dah biasa dengan BI , so , kena biasa2 lah dengan BM ni . aku bukan nak mengata apa lah , cuma , cikgu ajar terlalu cepat , sampai kadang2 aku jadi mengantuk , and u know what , results aku teruk lagi weh :'( aku taktau lah pasal cikgu ka , study ka , apa ka ? tapi aku sedaq , aku tak serious dalam study . aku sedaq aku banyak berangan , mengelamun , pk banyak , sampai takleh nak focus :'( ...

so , over all , aku cuba untuk , biasa kan diri aku dekat Kedah ni . cuba ja , tak berminat nak jadi orang Kedah pun . i try my best . :/ , thanks to hear my story . mesti boring kan , mesti rasa , "eleh deni , buat teruk lah , bla3" . weh , aku tak kesah , this is my homepage , comment lah apa yang korang nak comment , aku tak kesah weh , janji aku puas hati dapat keluarkan cerita2 daripada kepala otak aku ni :) okay . gua chau dulu , nak mamam :) take care mr and mrs bloggie :) peace yawr ! :)