Saturday, June 23, 2012

Program Jaya Waris :')

assalamualaikum , harini 24 Jun , 2012 :')

harini ada program jaya waris . iaitu program mak ayah datang sekolah sign buku rekod kita2 lah :')

bangun pagi macam biasa , mandi *tertinggal subuh sebab bangun lambat* :') , breakfast , amek duit gi sekolah :)
sampai2 sekolah , ada pengumuman kena pergi dewan fulakkkkk . eerrrr ==' . habes nyanyi pa semua , cikgu suruh tunggu kejap , sebab ada ceramah . ceramah israk dan mikraj :)
ingat kan takdak ceramah israk mikraj , upa2 nya , adaaaaa ;') and cukup terhibur dengan ceramah tadi dengan ustaz yang sporting dari Terengganu . omangai , jauh nyoooo :O hehehehehe .tah lah kat dia :D janji best :')

habes ceramah , start kol 8.30-9.30 something , then cikgu bagi quiz . potpetpotpetpoetpet , sampai kol 10 , rehat terus :') habes rehat , naik kelas sembang2 dulu with paan , lukman :')
pastu cikgu kelas mai get ready untuk jaya waris nih lah :') masing2 buat kerja masing2 , ada yang sembang , ada yang snap2 gambaq , ada yang keluaq kelas , ada yang suka2 hati mak bapak tiri laki nenek mak engkau je kuaq kelas :) ngee . aku , aku , aku standard lah , duduk termenung ku sendiri dalam kelas :') duduk sini aku taktau nak rapat dengan orang , orang ja asyik mai kat aku , serba salah plak . sorry guys , aku baru lagi , korang pun tau kan :( sambil aku termenung , aku duk usha depa ni , apa lah depa dok sembang riuh rendah sangat tu ? cakap dalam hati sorang2 *kenapa lah aku dah tak bercampur dengan orang , macam best je dorang ni sembang2 , teringat aku masa dekat BTM dulooo* :'( serious ni , cerita benar ... then , mai lah beberapa orang waris dah datang , sign buku rekod , then , balek . mai tang aku pulak , dengan penuh segak bergayanya , berbaju putih berseluar jeans biru berperfume plak , ketibaan , adik beradik dari 3 Abdul , Abdul Khalid :D bhahahahaha , ayah aku daaaaa ... ayah aku duduk depan cikgu , sembang2 , yea3 . :D takyah tau lah :) . ngeee , then , angkat beg , then BALEK ! masa yang aku tunggu2 kan :')

nak dengaq cerita dak masa aku kat BTM masa jaya waris aku buat apa ? ;) nak dengaq , dengaq , takmau dengaq , cepat2 tekan close :X !
okay , masa jaya waris di Smk Bandar Tasek Mutiara , tring tring tringg .... :D hehehe . okay3 , STP , program ni start lepas2 habes perhimpunan , habes2 perhimpunan , semua naik kelas masing2 , sapu2 lantai2 kemas2 kelas . then , tak apee lah , masa jaya waris ni , aku suka menilau , tengok habes satu kelas member2 kawan aku , macam member2 sekarang2 lah , suke dangat kuaq kelas :D standard :) . pastu , because I am the monitor class , i must be sporting ;) muehehehe , serious cakap . then , mak ayah depa mai , duduk luaq kelas , luaq kelas dah disusun kerusi kat tepi2 koridor , jangan risau , depa takkan duduk bersila , kami tak kejam :) pastu , ramah mesra dengan parents2 diorang semua ni , tambah2 mak sarah , yang tu memang cukup kamcing :D hahahah ! ada plak mak kawan ni , nama dia Fatin Syarniza , kami panggil dia Scha or Shasha Lopez , bawa adik dia . adik sungguh cute , chubby , tembam , mulat2 , rasa macam nak sumo2 je :D pinjam adik tu sat , kami main2 dengan adik deni :) so sporting adik :') pastu , dah taktau nak buat apa dengan parents ni , sebab cengih sangat , aku jalan2 kacau kawan2 ;) tu mang tabiat aku :D aku snap2 dengan kawan , citcat2 , gossip2 , kutok2 :D then , gi kelas sebelah , jokes around lagi :D sampai lah aku balek rumah :)

aku rindu betul time ni :/ , bila jaya waris kat sini , once again , AKU DIAM :( aku terpikir benda2 ni dekat Bandar Tasek Mutiara . bakpo lah masa begitu pantas . kalau boleh putar balek kan , aku halang mak aku jangan cari rumah dah , asyik pindah ja :'( cuba nak sporting dengan kawan2 pun , aku jadi takut :'( bia la aku duduk sorang2 je kat tempat duduk aku tuh . :/ aku boleh lukis2 , nyanyi sorang or boleh siapkan homework . :'( I'VE TRY MY BEST UNTUK BIASAKAN DIRI DISINI :')

the end . :) bye . peace yawr ! <3