Wednesday, September 5, 2012

5th September 2012 :/

wuuhuuu ~ i'm already 16 y/o :3
aku tuntut janji aku untuk cerita kat korang untuk birthday aku ni , meh nak cerita .

i've got many wishes at Facebook account . account pertama and account kedua . umm , kedua tak berapa sangat actually , tapi ada jugak wishes2 , I appreciate that . thank you guys <3 .

umm , today just fine . bangun tidoo , pegi sekolah , study macam biasa , kena berleter dengan cikgu sebab ujian , balek rumah , rest jap . harini rumah ada buat "mini openhouse" , kenapa aku cakap MINI , sebab ni untuk kawan2 aku n kakak aku ja :3 cem bodo kan , mini . hahaha . urmmm , agak memilukan hati ku yini , KAWAN2 aku takmai pun . aku faham diorang tak mai , sebab hujan . yang kawan2 kak aku dapat mai sebab depa naik kereta , berapa orang tah tadi , sumbat semua dalam SATU KERETA :') Grand Livina , tapa kan brapa orang pun ;) so nevermind , tak amek port pun diorang mai ke tak :) aku hanya menatap depan lappy , balas comment wall post yang wish birthday ja :3 walaupun ada yang hanta "HB" , aku like je lah , at least aku paham tu Happy Birthday , trend sekarang kan :')

birthday ni , ummm , tak sambut mana pun . tatau lah sambut ke tak or mak abah nak sambut dengan kak sekali ke , Wallahualam , umm , tak kena baling tepung , tak kena teluq , tak kena mentega ka apa ka tadak , Alhamdulilah . ummm , tadak hadiah . haa , ni jelah nak cerita pun , bukan ada apa sangat . ^3^ . tah laa , maybe aku laki + dah berumur yang nak agak "matang" , maybe tak layak dapat hadiah , mana nak tau kan :') hanya cukup dengan wish :') tapi takpalah , aku masih lagi boleh tersenyum sebab ada yang ingat harijadi budak gila sewel nih <3 ummm , I'm appreciate the wishes that given by you all . thank you so much of that <3 tak lupa yang hantar text , tak lupa yang wish awai wish lewat , umm , thank you so much . jumpa lagi birthday aku ni , tahun depan , Insyaallah kalau umur panjang dan dimurahkan rezeki :) so , today is my birthday , AKU BOLEH AMEK LESEN ! LESEN ! LESEN ! :D hahaha , ni yang boleh buat aku SS (senyum sorang) nih :3 haaa , dah sembilan bulan tunggu , finally :)

tapi taktau lah boleh amek ke tak , sebab , aku ada 2 saman yang belum langsai lagi nih :/ macam mana ni , mak cakap nak amek lesen , tunggu lagi 2 3 bulan , sebab mak abah tadak duit lagi . k , aku faham <3 takkan nak paksa plak kan ... duit tu takkan untuk lesen aku ja , maybe nak guna untuk bil2 lah duit kereta , duit rumah , laa and many more kan :) nevermind . dapat ja lesen , aku buat surprise kat SMKBTM , hamekkau ! :D hahaha . eleh , ingat aku taktau ka jalan nak pi BTM tu , sonang ja lahhhh :D lepas ni , kalau nak g Jusco ka Sunway Carnivall Mall ka , ana tatak helannn naaa :3 30 minit ja , pukkk , sampai :D hahahah *berangan*

k lah , aku nak tamat kan harijadi aku ni , dengan landing atas katil + nak mimpi indah , Insyaallah :3 Assalamualaikum , Peace Yawr <3