Saturday, September 29, 2012

luahan hati budak gila sewel IV

Assalamualaikum ~

lama dah tak update blog kan ? bukan apa , tadak benda dah nak story , bagi jelah luahan perasaan kat sini . luah kat sini lega , luah lega luah lega luah lega sampai aku mati ~ hahahaha

so what's up what's up ? ada baik ka ? baik kot noh , hidup g sampai ke la ni ;) hahaha
aku plak , ada baik , ada tak baik ~ :/ hurmmmm

leceh tau hidup macam ni . ada kawan pun , kawan penting kan bf/gf depa lagi . ada crush pun , macam tadak ja . berharap sangat aku ni kat crush tu pun :/ . nak text pun , orang yang sama :( ada jugak peneman sorang dua . thanks to farah and fyka jakuaiz :D hahaha . yang rajin text walaupun kekadang ~ urmmm , nak cerita pa g , hermmmm . tengok ~ dah blank dah ... tu lah aku cakap , mana ada dah benda menarik sejak2 pindah ni , makin serabut ada la !!!

O:) tapi tapa , maybe ada hikmah disebalik ni , mana nak tau kan . Wallahua'lam ... mau takmau kena hadap jugak kan ^_^ dah laa , tadak story panjang pun ~ gtau ni ja , sian kat blog nih aku tak jenguk2 dia . payah sangat kalau ada banyak social network :D hahaha
 kbye . peace yawr <3