Thursday, February 7, 2013

sedikit rasa happy :']

Assalamualaikum , Peace Be Upon You :)

lama dah tak update entry baru . maklum ja lah , aku tak sure siapa yang betul-betul follow blog "panda pink" nih . :') tapi tapa lah , at least ada tempat aku nak luahkan segele-gelenye :')

hampir 10 bulan aku menetap dekat Sungai Petani , Kedah Darul Aman ni , Segala Puji Bagi Allah , semua nya baik-baik saja :) . masa first2 pindah tu , emotional sangat kan ? yelah , dah lama sangat menetap dekat Bandar Tasek Mutiara tu , alik2 dah pindah :') aku dekat sini agak bosan dengan persekitaran dekat rumah nih .
serious bosan . dok ulang alik , pi mai , hanya lori-lori angkut tanah , angkut batu , angkut tanah , angkut batu . semak betul >.< habis rumah penuh dengan debu tanah merah >:( ! aku jugak kena basuh kereta motor bagai . jiran pun , 24 jam duduk dalam rumah , bukan reti nak keluar , beramah mesra dengan jirang baru ni , sibuk kerja diaa jaa >:( adik aku untung laa , petang2 boleh keluar main , rumah kawan2 dekat tak kalut . aku nih , terperap ja laa dalam rumah macam anak dara :) mampos aaa , masa kat BTM dulu rajin sangat keluar rumah main :D ouh yaa , sebut pasal BTM , mana p kawan2 aku yang kata nak mai tu ? O.o takdak pun , :') takpa lah wey . tak paksa hangpa pun , nak mai mai , takmau mai , takpa :) lupa ja lah kawan hangpa nih naaa :)

2-1-2013 iaitu hari selasa , mulanya sesi persekolahan untuk tahun 2013 di Sungai Petani Kedah ni :)
i've quiet enjoy this year , now dah masuk bulan 2 . banyak dah belajar . buat masa sekarang , Alhamdulilah boleh follow sikit2 subjek2 :) dah mula kamcing dengan cikgu2 yang ngajar dalam kelas 5 teknologi nih :) and dah mula nak buat perangai macam 4 geografi tahun lepas , cuma tahun ni aku BEBAS KETUA TINGKATAN :D ! hahahaha . tapi aku dapat jawatan Exco Kebajikan . apakah ? O.o aku tak pernah2 jadi and tak pernah2 tau ada jawatan natang ni :D kerja ni macam ni , bila ada member kelas yang sakit , tak sihat , termuntah bagainya , aku lah kena cari cikgu bertugas lah , cari makcik2 cleaner lah untuk settle masalah ni , member class lah habaq :D ngeee
aku nak cakap thanks untuk Nurul Safinatun Husna , and Azura ;) ceh3 , promote3 , sebab tunaikan janji hangpa yang dulu tu . thanks sebab buat aku jadi macam aku yang dulu dekat BANDAR TASEK MUTIARA . and thanks untuk intan , ain , hana , mira , ecah , paan , wan  , nami , apit , luqman , hazman , akmal , harith , amar , keon and semua2 lah , sebab sudi amek aku ni jadi kawan hangpa :') tak kerana depa support , aku tak jadi macam ni . mungkin akan duduk tepi tngkap , usha luaq , termenung , nyanyi sorang2 :) now dah sekepala dengan class mate jelah , kelas2 lain belum lagi :) on the way :D hahaha

tahun ni ada lah final year aku di SMK Sungai Pasir , yakni form 5 :) so , aku kena banyak libatkan diri dalam kokurikulum and aktiviti sekolah untuk dapatkan markah koko :) buat masa sekarang , aku dah libatkan diri dalam aktiviti buat kain rentang untuk maulid rasul , merentas desa , dan satu lagi aku tak ingat . Alhamdulilah pertandingan kain rentang kumpulan kami dapat nombor 2 :) dapat dah markah koko dekat situ :) merentas desa 8 markah :D banyak wooo ... bangga sat :D ALhamdulilah , tak baik bangga , tak kerana pertolongan Allah , kami tak menang , ye dokkk ? :)
lepas raya cina , dah mulanya kelas tambahan or tusyen dekat sekolah . mak abah cakap amek tusyen sekolah la senang sikit dari amek kat luar . nak kena bayar . mak abah pun nak paka duit tu untuk biaya benda lain . takpalah , as long as aku boleh focus untuk SPM akan datang . Insyaallah :)

secara conclusion nya , aku mula rasa happy dikit stay disini .
walau apa pun , mak cakap tetap jugak akan pindah penang balik , cuma tak tau bila . kalau ada rezki , pindah la kami ke penang balik :) tara duduk sini pun nak pindah tempat lain . :/ enviroment bosan xD
okayyy , pukul berapa dah ni , nak tidur , thanks sudi baca blog Panda Pink ni :)
Assalamualaikum :) byee . Peace Yawww :)Y