Thursday, April 4, 2013

Nothing Just Me (part 2)

holaaa ,

huh , kita sambung pasal petang tadi punya cerita .

cerita yang ketiga ni plak berkenaan dengan cinta ~ huh , cinta , huh ~ =='
aku sebenarnya , serik couple . serious cakap . meh nak cerita .
dulu aku ada kekasih hati nama "F" . aku sayang sangat dekat dia . tapi hubungan kami tak lama . cuma boleh bertahan selama 5-6 bulan macam tu . dia lah kekasih hati yang paling aku sayang dan sampaikan boleh buat aku nangis sebab clash . clash pun sebab salah aku . sebelum aku dengan "F" ni pun , dah penah jugak couple2 , tapi , maybe boleh di-kategori-kan dalam kumpulan tak serious lah kot . urm , sampai sekarang dah nak dekat dua tahun lebih , aku tak boleh lupakan dia . aku rasa , dia jodoh aku kot ? :') SILLY THING . ha ha ! aku dah tak contact "F" ni . then , aku mesej lah dengan sorang kawan ni , kami mesej mesej mesej mesej , sama sama single kan ? lantak laaa . mesej mesej mesej mesej , dia nak aku jadi skandal dia . aku pun happy laa sampai nak tulis dalam fb pun banyak typo nyaa . disebabkan ke-skandal-an ni lah , buat aku serik . si skandal ni , dapat adik angkat , lalu aku diabaikan . now , adik angkat jadi kekasih hati . sweet sangat dalam twitter . banyak post pasal adik dia , kita , harammmmm . then , aku tak tahan , aku minta supaya kami jadi kawan biasa balik . nak tegur tanak tegur lantak . sebab aku dah tak penting bagi dia . ni baru skandal pertama , skandal pertama dah REJECT  dah . now ada satu skandal lagi . skandal baru ni pulak , kaki kongkong aku ! aku pun bengap sangat . apa fungsi seorang skandal aku pun taktau laa >:( si skandal kedua ni kenal dah lebih 4 tahun , and baru last year AKU amek dia as skandal sebab time tu aku betul betul kesunyian ... :'(  aku ingat dia tak serious amek aku as skandal , sekali serious daaa . and aku plak , buat apa ja dia minta . bodoh kan ? :'(

minggu lepas , aku dah taken setelah 3 bulan 3 minggu single oleh Marzaniey . dia tersangat lah loving . tiap kali update status , tagged dekat aku . aku appreciate dia buat tapi aku malu . first aku ingat takdak apa apa yang akan jadi kat kami so that aku boleh jaga relay ni , sekali mai skandal ni plak buat hal , relay kami putus buta ja :'( putus disebabkan si skandal ni suruh . dia cakap kalau aku tak buat , dia tak maafkan aku dunia akhirat . serious semalam buntu gila :'( then , ex ni cakap , aku tak tegas , tak berpendirian sendiri , unmatured . betul kata dia :'( kalau aku serious , mesti sampai sekarang aku dengan "F" sweet sweet lagi kan ? :'(

so , kesimpulannya , dekat dekatlah diri bersama Allah S.W.T . aku terima banyak sangat dugaan ni sebab aku lalai , aku leka , aku alpa then aku lupa Pencipta aku ni . aku cuba nak belajar dari kesilapan . and aku betul betul betul serik bercinta . aku pegang kata kata cikgu aku , "bercinta zaman sekolah ni tak kekal lama , belajar dulu sampai dapat keputusan yang baik ,..." dan banyak lagi aku tak ingat . aku mencari ilmu , dan cinta . bukan keseronokkan :'( haih maybe aku akan digelar playboy lepas ni , lantak la orang nak kata apa pun .
tangkap syahdu plak kan :D okay , that's all for today , hope enjoy reading this blog ;) sorry kalau ada terkasar bahasa terlebih bicara , ayat agak baku sikit or whatever lah :D harap dimaafkan .