Thursday, April 4, 2013

Nothing Just Me


Assalamualaikum , Hi , Vanakam , Ni Hao Ma , Sawadikap , Bonjour , Konichiwa , Annyeonghaseyo Stalker semua :* Apa khabar :) ? long time no see .. ada baik ke kawan ? kalau baik Alhamdulilah , kalau tak baik , buat buat baik dah laa :D hahahaha

So , what happen to me for a whole aku tak update entry baru ni ? O.o okay , jum borak borak :*
My life , buat masa sekarang , Wallahualam lah . nak kata okay , tak okay sangat . nak kata tak okay , okay . macam mana tu ? lantak lah . ada ka orang kesah ? enggak kok ! >.< . hari hari ku takdak lah berapa nak bosan sangat . just macam selalu . cuma , minggu sebelum cuti banyak sangat dugaan himpap aku ! >.< urgh ! pertama , hari selasa , phone kena rampas . pada pagi yang dingin , angin suam suam kuku , cikgu khusyuk mengajar bahasa melayu , tiba tiba datang satu kelibat , iaitu CIKGU DISIPLIN daaaa ! ==' . aku gelabah biawak lalu berkata dalam hati , " WAHAI PHONE , MAYBE , HARINI ADALAH HARI TERAKHIR AKU DENGAN HANG , ISK ISK ISK" . lalu cikgu disiplin suruh kami sekelas berdiri , pergi depan kelas , kemudian cikgu ada kan , spot check ! pam pam pammmmmmmmm ! cikgu tak suspek siapa2 . cikgu berkata , " OKAY , SIAPA YANG ADA BAWA BENDA TERLARANG , HANDPHONE KA , IPOD KA , MP3 PLAYER KA APA KA , SILA BAGI DEKAT SAYA " , aku teragak-agak nak bagi atau tak . pastu cikgu cakap lagi , " CEPAT ! , KALAU AWAK BAGI KERJASAMA DENGAN SAYA , SAYA TAK MARAH MARAH , AWAK TAK TENSION TENSION , KALAU SAYA CHECK ADA AWAK SAKIT ! NAK YANG MANA ? " lalu dengan muka sepuhsen , aku angkat tangan , then , bagi lah Nokia 5130 Express Music aku tu dekat cikgu disiplin , bukan aku sorang , diikuti dengan Wan Aiman Akmal , pun sama jugak bawa phone pegi sekolah , then kena rampas :)

kedua , keesokkan harinya pulak , hari rabu . AKU ACCIDENT ! >.< pam pa pammmmmmmmmmmm ! betapa dasyat dugaan yang Allah bagi untuk aku . begini kisahnya , dring dring dring .... sesudah siap bersapedek (bersarapan / melantak / menkedarah / mentelaah / makan) telur separuh masak + black pepper + kicap bersama-sama dengan kicap , aku keluar ke parkir rumah , lalu memulakan perjalanan nak ke sekolah , repeat , KE-SE-KO-LAH ! aku memulakan perjalanan aku dengan membaca bismilah , dan diikuti dengan Ayat Kursi . setelah selesai baca Ayat Kursi cukup tiga kali , kemudian baca ayat penutup doa , yang , rabbana atina fiddunia hasa...... tu , kemudian , dengan sekelip mata , KABOOOOOOOMMMMMMMM ! SHRIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK !!! >.< aku langgar anjing yang sedang lintas lari , dan hasil nya badan penuh dengan calar balar cilir bilir culur bulur :'( takleh nak letak gambar plak ! >.< sayang betul . luka berada di , 2 di bahagian buku lali kaki , 2 di bahagian lutut , 1 di dagu , 4 di tangan , 1 di siku . aku jatuh seret macam mana taktau , Wallahualam . nasib baik lepas kejadian ni , ada 2 orang hamba Allah ni tolong aku , angkat aku , angkat buku buku aku yang jatuh . aku tak sempat nak terima kasih , sebab , agak agak lah , dah accident kan ? nak cakap pun susah . pastu , salah sorang hamba Allah ni , minta no mak aku , then telefon , dia cakap "anak makcik jatuh motor ni , dekat2 dengan tadika , langgar anjing" .. start sini aku dapat rasa yang mak tersangat lah risau . then , aku balik macam biasa . lap ubat semua , then tidur .

huh , penat aaa tulis . aku stop dulu kejap , malam japgi sambung ;) byee